W WP brand studio lubimy dobry insight. Informacje tego typu pozwalają nam wczuć się w sytuację, która panuje w branży klienta, dla którego projektujemy ofertę. Oczywiście nasi klienci również korzystają z insightów, aby poznać lepiej swoją grupę docelową.
Właśnie na taką okoliczność przygotowaliśmy ofertę WP Insight. Proponowane przez nas rozwiązanie pozwoli klientom poznać opinię użytkowników Wirtualnej Polski na wybrany temat. A użytkownicy WP tworzą bardzo ciekawą grupę. Mamy u siebie pełen przekrój społeczeństwa ale przypominamy o tym na kartach prezentacji z ofertą - którą zandziecie w załączniki
A jak WP Insight wygląda w praktyce?
- Tworzymy go z dwóch elementów: ankiety oraz artykułu wynikowego.
- Najpierw ustalamy z klientem jasno określony cel i temat ankiety.
- Określamy grupę docelową.
- Promujemy ankietę wykorzystując narzędzia performance.
- Analizujemy wyniki.
- Tworzymy treść na podstawie wyników i promujmy ją.
- Klient otrzymuje podsumowanie akcji i rekomendację przyszłych działań w Wirtualnej Polsce Media.
Jak może wyglądać taka ankieta? Możecie zobaczyć tutaj: https://insight.wp.pl/fisherprice.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, którą znajdziecie w załączniku!