08.12.2020 Biuro Reklamy WP

Zdrowe gotowanie i testowanie produktów - na to stawia WP brand studio

W ramach Wirtualnej Polski działa wewnętrzna agencja content marketingowa: WP brand studio, która wspiera klientów w realizacji ich strategii komunikacji.

 

Zespół agencji oferuje m.in. rozwiązania content marketingowe oparte na nowoczesnym storytellingu, reklamę natywną oraz personalizację przekazu. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na autorskich treściach i innowacyjnych formatach reklamowych, a wszystkie projekty realizuje z atencją na zainteresowania użytkowników wp.pl. Przedstawiamy nowe propozycje wideo WP brand studio, które powstają wspólnie z partnerami biznesowymi.  

Sprawdzam!

Zanim dokonamy ostatecznej decyzji przed zakupem, zadajemy sobie jedno podstawowe pytanie: czy warto? W formacie „Sprawdzam!” Ewa Tułacz i Kuba Jankowski testują produkty i doradzają widzom rozwiewając ich wątpliwości. Program przyciąga widzów merytoryczną i rzetelną treścią. Łączy studyjne ujęcia z materiałami vlogowymi, które skracają dystans między gospodarzami a oglądającymi. Nasza kamera pojawia się wszędzie tam, gdzie testowany produkt jest wykorzystywany – w domu, sklepie czy ogrodzie.

– W szkole nie lubiłem sprawdzianów... Teraz to ja testuję producentów, produkty, usługi i ta zamiana ról bardzo mi się podoba! Jestem przekonany, że widz po obejrzeniu odcinka zostaje wzbogacony o konkretną porcję wiedzy, dzięki której świadomie dokonuje zakupów – mówi prowadzący program, Kuba Jankowski.

Program emitowany online w wybranych serwisach.

Smacznego

Program pełen pomysłów na pyszne i zdrowe przepisy kulinarne. Każdy materiał wideo to kilkuminutowa pigułka inspiracji, smaku i zapachu! Gosia Rudzińska zaprasza widzów do swojej kuchni, traktując ich, jak dobrych znajomych, z którymi dzieli się częścią kulinarnego życia. Widzowie „Smacznego” poznają przepisy na śniadania, przekąski i obiady, na widok których nawet najwięksi sceptycy zdrowego odżywiania pomyślą… chcę to zjeść!

– Pisząc scenariusz do kolejnego odcinka, staram się pamiętać o tym, że dobrem trzeba się dzielić – z takiego założenia wychodzę, gotując i opowiadając o tym, co zdrowe i smaczne. Tę myśl przewodnią podzielają również klienci, z którymi współpracuję, tworząc kolejne odcinki formatu. Bo „Smacznego” jest czymś więcej, niż tylko łączeniem ze sobą kilku składników. To format, w którym namawiam Was do zdrowego odżywiania – mówi prowadząca i producent kreatywny, Gosia Rudzińska.

Program emitowany online w wybranych serwisach oraz Telewizji WP.

WP kontra auto

Angażujące testy samochodów w innowacyjnej formule. Zamiast wykorzystywać utarte schematy, stawiamy na scenariusz spersonalizowany pod wartości marki i unikalne atrybuty prezentowanego modelu. To nowoczesny storytelling w formie przyjaznej dla widza oraz atrakcyjnej dla marki. W programie zawsze stawiamy na obiektywne, świeże podejście i oryginalny pomysł. Dopracowane kadry zdjęć i przemyślana narracja pozwalają skupić się na każdym aspekcie testowanego samochodu.

– „WP kontra auto” to format wyjątkowy, bo daje możliwość tworzenia odcinków tak różnych, jak sami klienci i ich potrzeby. W jego ramach powstawały realizacje przypominające fabularne krótkometrażówki, filmy dokumentalne, w których lokowanie produktu i jego cech stanowiły wyłącznie tło, jak i bardzo kompleksowe, choć zawsze rozrywkowe prezentacje modeli – mówi prowadzący program, Błażej Żuławski.

Program emitowany online w wybranych serwisach.

Jeśli interesują Cię te lub inne formaty, zachęcamy do odwiedzenia strony #dziejesiejesienia WP oraz do kontaktu na stronie https://reklama.wp.pl/

zobacz również
14.12.2020 Biuro Prasowe WP

Joanna Pawlak, Prezes Wirtualnej Polski Media, znalazła się w rankingu „100 Kobiet Biznesu 2020” dziennika „Puls Biznesu”.

10.12.2020 Biuro Prasowe WP

Platforma WP Pilot udostępni Fundacji Cancer Fighters swoją powierzchnię reklamową display i wideo. Chce w ten sposób wspierać budowę nawyku przekazywania 1% podatku organizacjom pożytku publicznego.