Zespół agencji oferuje m.in. rozwiązania content marketingowe oparte na nowoczesnym storytellingu, reklamę natywną oraz personalizację przekazu. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na autorskich treściach i innowacyjnych formatach reklamowych, a wszystkie projekty realizuje z atencją na zainteresowania użytkowników wp.pl. Przedstawiamy nowe propozycje wideo WP brand studio, które powstają wspólnie z partnerami biznesowymi.
Sprawdzam!
Zanim dokonamy ostatecznej decyzji przed zakupem, zadajemy sobie jedno podstawowe pytanie: czy warto? W formacie „Sprawdzam!” Ewa Tułacz i Kuba Jankowski testują produkty i doradzają widzom rozwiewając ich wątpliwości. Program przyciąga widzów merytoryczną i rzetelną treścią. Łączy studyjne ujęcia z materiałami vlogowymi, które skracają dystans między gospodarzami a oglądającymi. Nasza kamera pojawia się wszędzie tam, gdzie testowany produkt jest wykorzystywany – w domu, sklepie czy ogrodzie.
– W szkole nie lubiłem sprawdzianów... Teraz to ja testuję producentów, produkty, usługi i ta zamiana ról bardzo mi się podoba! Jestem przekonany, że widz po obejrzeniu odcinka zostaje wzbogacony o konkretną porcję wiedzy, dzięki której świadomie dokonuje zakupów – mówi prowadzący program, Kuba Jankowski.
Program emitowany online w wybranych serwisach.
Smacznego
Program pełen pomysłów na pyszne i zdrowe przepisy kulinarne. Każdy materiał wideo to kilkuminutowa pigułka inspiracji, smaku i zapachu! Gosia Rudzińska zaprasza widzów do swojej kuchni, traktując ich, jak dobrych znajomych, z którymi dzieli się częścią kulinarnego życia. Widzowie „Smacznego” poznają przepisy na śniadania, przekąski i obiady, na widok których nawet najwięksi sceptycy zdrowego odżywiania pomyślą… chcę to zjeść!
– Pisząc scenariusz do kolejnego odcinka, staram się pamiętać o tym, że dobrem trzeba się dzielić – z takiego założenia wychodzę, gotując i opowiadając o tym, co zdrowe i smaczne. Tę myśl przewodnią podzielają również klienci, z którymi współpracuję, tworząc kolejne odcinki formatu. Bo „Smacznego” jest czymś więcej, niż tylko łączeniem ze sobą kilku składników. To format, w którym namawiam Was do zdrowego odżywiania – mówi prowadząca i producent kreatywny, Gosia Rudzińska.
Program emitowany online w wybranych serwisach oraz Telewizji WP.
WP kontra auto
Angażujące testy samochodów w innowacyjnej formule. Zamiast wykorzystywać utarte schematy, stawiamy na scenariusz spersonalizowany pod wartości marki i unikalne atrybuty prezentowanego modelu. To nowoczesny storytelling w formie przyjaznej dla widza oraz atrakcyjnej dla marki. W programie zawsze stawiamy na obiektywne, świeże podejście i oryginalny pomysł. Dopracowane kadry zdjęć i przemyślana narracja pozwalają skupić się na każdym aspekcie testowanego samochodu.
– „WP kontra auto” to format wyjątkowy, bo daje możliwość tworzenia odcinków tak różnych, jak sami klienci i ich potrzeby. W jego ramach powstawały realizacje przypominające fabularne krótkometrażówki, filmy dokumentalne, w których lokowanie produktu i jego cech stanowiły wyłącznie tło, jak i bardzo kompleksowe, choć zawsze rozrywkowe prezentacje modeli – mówi prowadzący program, Błażej Żuławski.
Program emitowany online w wybranych serwisach.
Jeśli interesują Cię te lub inne formaty, zachęcamy do odwiedzenia strony #dziejesiejesienia WP oraz do kontaktu na stronie https://reklama.wp.pl/