01.09.2023 | Marketing Spotlight

Rodzic jako Konsument
Badanie konsumenckie przeprowadzone w ramach inicjatywy Marketing Spotlight

O raporcie

Raport powstał na bazie autorskiego badania internetowego Wirtualnej Polski Media, w ramach którego zagłębiamy się w tematykę wychowania dzieci oraz kluczowych wartości dla współczesnych rodziców.

Okres badania

Badanie zostało przeprowadzone w kwietniu 2022 roku.

Informacja statystyczna

Dane zostały doważone do struktury płci i wieku użytkowników strony głównej WP posiadających dzieci na podstawie wyników Mediapanel (kwiecień 2022).

Agenda

  • Część 1: Wartości i internet - Strona 6
  • Część 2: Żywność - Strona 14
  • Część 3: Kosmetyki - Strona 22
  • Część 4: Odzież - Strona 29

Partner raportu

MEDIABRANDS

Zostaw swoje dane i zyskaj dostęp do raportu

Podstawowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych rozwiń

Nasze raporty

Farmaceutyki i zdrowie

Zakupy spożywcze i gotowanie

Rodzic jako Konsument

Jesteśmy otwarci na współpracę ze wszystkimi podmiotami rynku mediów i reklamy