22.08.2023 | Marketing Spotlight

Zachowania konsumenckie przy zakupie kosmetyków, odzieży i małego AGD
Badanie konsumenckie przeprowadzone w ramach inicjatywy Marketing Spotlight

O raporcie

Raport powstał na bazie Badania branżowego Wirtualnej Polski Media, w ramach którego badamy branżę kosmetyków i perfum, odzieży i małego AGD.

Okres badania

Okres badania 12 sierpnia – 5 października 2022

Informacja statystyczna

Dane zostały doważone pod względem płci i wieku, aby były reprezentatywne dla internautów WPM w wieku 15+ (ważenie do danych Mediapanel, 12.08 – 5.10.2022).

Agenda

  • Część 1 Badanie branży kosmetycznej Strona 6
  • Część 2 Badanie branży odzieżowej Strona 21
  • Część 3 Badanie branży małego AGD Strona 34
  • Zestawienie branży kosmetycznej, odzieżowej i małego AGD Strona 44

Zostaw swoje dane i zyskaj dostęp do raportu

Podstawowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych rozwiń

Nasze raporty

Farmaceutyki i zdrowie

Zakupy spożywcze i gotowanie

Rodzic jako Konsument

Jesteśmy otwarci na współpracę ze wszystkimi podmiotami rynku mediów i reklamy