W latach 1998 - 2016 dziennikarz m.in. Telewizji Polskiej, Telewizji Puls, Radia Eska, Radia Plus. Absolwent politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W 2013 roku nagrodzony tytułem "Publicysta Ekonomiczny Roku" przyznawanym przez Stowarzyszenie Eksporterów Polskich. Uczestnik programu stażowego International Visitor Leadership Program, organizowanego przez Departament Stanu USA. Jako trener od 2016 roku współpracuje z Fundacją Szkoła Liderów. Ukończył kurs London School of Public Relations.
12 lat doświadczenia w branży zdobywanego zarówno po stronie domów mediowych jak i agencji reklamowych. Do grupy dentsu dołączyła 7 lat temu, gdzie, jako Media Strategy Director, odpowiada za tworzenie multikanałowych strategii komunikacji oraz pogłębioną analizę trendów rynkowych i konsumenckich. W ostatnim czasie skoncentrowana na wypracowaniu zintegrowanego podejścia grupy do neutralnego klimatycznie procesu planowania mediów. Zdobywca wyróżnień branżowych, takich jak Effie, Innovation Awards czy Kreatura. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek nauki polityczne ze specjalizacją marketing polityczny), studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej (marketing internetowy) oraz Szkoły Strategii Marki SAR (dyplom z wyróżnieniem). Finalistka konkursu Young Media Lions.
W grupie dentsu od ponad 11 lat, obecnie na stanowisku szefa zespołu strategii mediowej. Skoncentrowana na rozwijaniu biznesu klientów w oparciu o rozwiązania mediowe, tworzeniu produktów mediowych i analitycznych oraz frameworków strategicznych. Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie, Innovation Awards czy Golden Arrow. Prowadzi działalność edukacyjną w obszarze digital jako wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej także w Szkole Strategii Marki SAR. Aktywnie działa w IAB Polska, jest członkiem Rady Programowej Forum IAB i oraz trenerem IAB programu certyfikacji DIMAQ. Absolwentka SGH na kierunku Zarządzanie, ze specjalizacją z Marketingu.
Pracę w WP rozpoczął jako dyrektor departamentu sprzedaży agencyjnej i performance, dziś jest członkiem zarządu i odpowiada za sprzedaż. Wcześniej był dyrektorem generalnym agencji QuarticON.com. Pełnił funkcję prezesa Passus oraz NextWeb Media. Pracował również w Agorze, gdzie odpowiadał m.in. za dział sprzedaży serwisów rekrutacyjnych spółki, później został dyrektorem sprzedaży serwisów i magazynów ogłoszeniowych. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Politechniki Warszawskiej.
Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów, analizami medialnymi i doradztwem, nagrodzoną tytułem Gazeli Biznesu 2011 i 2015 oraz Diamentu Forbesa 2022 i 2023. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze.
Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations. Prowadzi prezentacje na kongresach, konferencjach i warsztatach związanych z tematyką PR, zarządzania, mediów, sportu, marketingu. Doradca biznesowy oraz członek rad nadzorczych firm. Zasiada w kapitułach uznanych konkursów branżowych takich jak Złote Spinacze, PR Wings, Nagrody Biznesu Sportowego DEMES czy Kryształy PR.
Uhonorowany przez Stowarzyszenie Agencji PR nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR, wyróżniony przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations za wybitny wkład w rozwój branży PR w Polsce a także przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations.
Z pasją i zaangażowaniem wykłada tematy związane z zarządzaniem informacją w biznesie, efektywnością działań komunikacyjnych i marketingowych, monitoringiem mediów oraz zmianami na rynku mediów na studiach MBA, uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu sportowego, public relations, zarządzania, w tym m.in. „Leksykonu Public Relations”, „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Organizacje i idee - komunikowanie się w przestrzeni tradycyjnych i nowych mediów” oraz „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.
Ma dwie córki, jest miłośnikiem muzyki, architektury i podróży.