13.07.2021 14:00 - 15:45 Webinar

Webinar WP Digital Day "Konsument - Regeneracja"

"Konsument - Regeneracja", 13 lipca 2021, godz.: 14:00 - 15:45
13 lipca 2021 r. (wtorek)
14:00 - 15:45

 

Przesilenie letnie to dobry czas by przyjrzeć się kondycji naszego rynku i konsumenta. Sprawdzić, które siły wywierają na niego największy wpływ, jakimi emocjami i potrzebami kieruje się wybierając produkty. Wiele mówi się o nowej rzeczywistości i nowym konsumencie tak, jakby transformacja wzorców zachowania była już zakończona w momencie, gdy nie pożegnaliśmy się z pandemią i jej konsekwencjami na dobre. A co, jeżeli to nie sezonowość będzie najważniejszym punktem w planowaniu kampanii marketingowych, ale elastyczne podejście do nowych okresów wzrostów i spadków wyznaczonych przez kolejne obostrzenia i odmrożenia rynkowe? Być może rytmem, w którym będą funkcjonować konsumenci w najbliższym czasie, będą przeplatające się okresy karnawału i lockdownów, do których będziemy musieli elastycznie dostosowywać nasze plany komunikacyjne. 

Prelegenci

Leszek Trela

Head of Creative & Content WP brand studio

Od 10 lat zajmuje się marketingiem, swoje doświadczenie zdobywał m.in. w marketingu digitalowym, influencer marketingu, e-sporcie, produkcji wideo, product placement, sponsoringu, oraz produkcji eventów. Wcześniej pracował w Omnicom Media Group oraz Mediacom Warszawa, gdzie zajmował się przygotowywaniem strategii oraz realizacją działań dopasowanych do potrzeb klientów. Planował kampanie dla takich firm jak: Seat, Skoda, Danone, Procter & Gamble, Dell czy GlaxoSmithKline. Specjalizuje się w łączeniu nowoczesnych rozwiązań online ze sprawdzonymi narzędziami marketingu offline.

Krzysztof Domeradzki

Media Domain Operational Lead

Z wykształcenia socjolog, z badaniami rynku związany od 10 lat (w Kantarze od 4 lat). Specjalizuje się w badaniach dyskursywnych, antropologii kulturowej i badaniach reklamy online. Współpracował z branżami telekomunikacyjnymi, bankowymi, technologicznymi i telewizyjnymi. Obecnie zajmuje się wdrażaniem i rozwojem nowych narzędzi digitalowych w portfolio produktowe Kantar.

Łukasz Zaleśny

Strategy Director

Od kilkunastu lat zajmuje się strategiami komunikacji marketingowej w mediach. Interesuje się obszarem Consumer Journey oraz Brand Experience. Angażuje się w projekty na styku konsumenta i marki, biznesu i mediów oraz kreacji i technologii, których celem jest budowanie trwałych relacji i angażujących doświadczeń ludzi z markami.

Maciej Małek

Senior Media Strategy Manager

Agnieszka Kopacz

Prezenterka Telewizji WP

Nasze wydarzenia