Przesilenie letnie to dobry czas by przyjrzeć się kondycji naszego rynku i konsumenta. Sprawdzić, które siły wywierają na niego największy wpływ, jakimi emocjami i potrzebami kieruje się wybierając produkty. Wiele mówi się o nowej rzeczywistości i nowym konsumencie tak, jakby transformacja wzorców zachowania była już zakończona w momencie, gdy nie pożegnaliśmy się z pandemią i jej konsekwencjami na dobre. A co, jeżeli to nie sezonowość będzie najważniejszym punktem w planowaniu kampanii marketingowych, ale elastyczne podejście do nowych okresów wzrostów i spadków wyznaczonych przez kolejne obostrzenia i odmrożenia rynkowe? Być może rytmem, w którym będą funkcjonować konsumenci w najbliższym czasie, będą przeplatające się okresy karnawału i lockdownów, do których będziemy musieli elastycznie dostosowywać nasze plany komunikacyjne.
Prelegenci w trakcie webinarium pokażą dowody zachodzących zmian w postaci badań i zestawień raportów oraz wydarzeń rynkowych. W części panelowej stratedzy mediowi zaprezentują, w jaki sposób mogą zmienić się plany komunikacji w poszczególnych kanałach.
Konsument – Regeneracja, to pierwszy z cyklu comiesięcznych webinarów, w których eksperci Wirtualnej Polski oraz nasi goście będą przyglądać się zmianom rynkowym w trzech perspektywach: Konsument, Technologia i Ekologia.
Podczas webinaru dowiesz się o:
- Zmianach w sposobie konsumowania mediów, które warto uwzględnić w media planach
- Nowych trendach i spostrzeżeniach dotyczących postaw konsumentów
- Różnicach w postawach zakupowych różnych grup użytkowników