24.09.2021 13:00 - 15:00 Webinar

Webinar WP Digital Day: CSR

24 września 2021 r. (piątek)
13:00 - 15:00

 

Prelegenci

Piotr Biernacki

Sustainability Reporting Partner

Piotr Biernacki od 20 lat zajmuje się strategiami rozwoju spółek giełdowych i specjalizuje się w zagadnieniach zrównoważonego rozwoju oraz sustainable finance. Jako wiceprezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych i członek Securities and Markets Stakeholders Group przy ESMA współtworzy regulacje rynku kapitałowego i wspiera emitentów w wypełnianiu ich wymogów. Pełniąc funkcję prezesa Fundacji Standardów Raportowania i członka Project Task Force for European Sustainability Reporting Standards przy EFRAG pracuje nad unijnymi standardami raportowania informacji niefinansowych. Inicjator i współautor Standardu Informacji Niefinansowych oraz współtwórca Ogólnych Standardów Raportowania 1 i 2. W ramach firmy doradczej MATERIALITY wykorzystuje autorską metodę badania istotności do pomocy spółkom w identyfikacji istotnych ryzyk i zagadnień niefinansowych oraz prowadzenia analiz scenariuszowych. Aktywny komentator rynku kapitałowego, twórca MARopedii i bazy raportów niefinansowych oraz autor licznych badań dotyczących raportowania niefinansowego, m.in. Badania Świadomości Klimatycznej Spółek. Doświadczenie zdobywał w instytucji nadzorującej rynek kapitałowy oraz doradzając ponad setce spółek notowanych na GPW, Euronext i Nasdaq, m.in. przy 45 projektach IPO i SPO.

Milena Olszewska-Miszursi

Co-Chair 30% Club Poland, Prezes Zarządu WM Advisory w Chair 30% Club Poland

Milena to praktyk wycen, storytellingu, analizy i sprawozdawczości finansowej oraz niefinansowej z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku kapitałowym. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, posiadająca trzy prestiżowe międzynarodowe tytuły z zakresu finansów: CFA (Chartered Financial Analyst), ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) oraz FSA Credential (Fundamentals of Sustainability Accounting) wydawany przez Value Reporting Foundation. Obecnie prowadzi butikową spółkę doradczą, wspierającą zarządy w kwestiach związanych z budowaniem wartości, raportowaniem finansowym i niefinansowym, wyceną oraz relacjami inwestorskimi. Zasiada w Komitecie ds. Ładu Korporacyjnego przy GPW w Warszawie S.A. Jest aktywnym niezależnym członkiem rad nadzorczych spółek notowanych na GPW w Warszawie, a także członkinią Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych. Prowadzi gościnne wykłady na studiach podyplomowych m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie czy Uczelni Łazarskiego – w tej ostatniej pełni również funkcję eksperta w Instytucie Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska. Oprócz wykładów, prowadzi również szkolenia – jest m.in. trenerem biznesu w EY Academy of Business. Milena jest także założycielką i Co-Chair 30% Club Poland – kampanii społecznej, której celem jest zwiększenie liczby kobiet we władzach spółek. Karierę zawodową rozpoczęła w międzynarodowej firmie doradczej Ernst &Young. Przez dziesięć lat była analitykiem spółek giełdowych w międzynarodowych biurach maklerskich. Wielokrotnie nagradzana za swoją wiedzę, spostrzeżenia oraz wyczucie rynkowe zarówno w kraju (tytuł Analityka Roku przyznany przez Giełdę Papierów Wartościowych i gazetę Parkiet, kilkukrotna zwyciężczyni rankingu analityków gazety Parkiet w kategorii sektor TMT i detaliczny) jak i za granicą (wielokrotna laureatka międzynarodowego rankingu Extel w kategorii najlepszy analityk w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i najlepszy analityk spółek detalicznych).

Agnieszka Ferenc-Stępkowska

Synergy Manager w Wirtualna Polska Media

Manager ds. synergii w Wirtualnej Polsce. Poprzednio pracowała jako Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Reklamowego eCommerce oraz Performance w Wirtualna Polska Media. Z branżą reklamową związana od 2008 r. W Wirtualnej Polsce początkowo tworzyła i rozwijała Multimedialną Sieć Reklamową Wirtualnej Polski, AdTotal a następnie kierowała zespołem odpowiadającym za tworzenie i rozwój całościowej oferty reklamowej połączonych spółek. Kierowała grupą roboczą IAB Polska Mobile Marketing. Karierę zawodową rozpoczęła w Agencji Rezerw Materiałowych, gdzie odpowiadała m.in. za przygotowanie i realizację umów i przetargów publicznych związanych z branżą IT. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonatka mobile marketingu oraz technologii mobilnych.

Małgorzata Janikowska

Starszy specjalista ds. komunikacji w Carlsberg Polska

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie z zakresu komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i wizerunkowej. Uczestniczyła w licznych projektach związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji oraz projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Obecnie jest częścią zespołu Corporate Affairs w Carlsberg Polska i odpowiada m.in. za realizację ogólnopolskiego programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę”.

Joanna Gajda-Wróblewska

Kierowniczka Zespołu Projektów Społecznych. Członkini Zarządu Fundacji BNP Paribas w Fundacja BNP Paribas

Katarzyna Owsianko

Starszy Kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej w Danone

Sylwia Jedyńska

Sustainability Manager w Group One

W Group One połączyła wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej z pasją do ochrony klimatu i środowiska. W przeszłości związana z działami client service agencji Saatchi & Saatchi, McCann Worldgroup, Grey Group pracując dla regionalnych marek i klientów P&G, MasterCard, T-mobile. Prowadziła szereg projektów dotyczących zrównoważonego rozwoju i ochrony powietrza w ramach Fundacji Sendzimira i Polskiego Alarmu Smogowego. Społecznie związana z Warszawa bez Smogu (członek Polskiego Alarmu Smogowego), współzałożycielka inicjatywy Strefa Mieszkańców i Zieleń zamiast betonu. Do pracy jeździ rowerem. Mama Zosi i Stefci.

Nasze wydarzenia