W latach 1998 - 2016 dziennikarz m.in. Telewizji Polskiej, Telewizji Puls, Radia Eska, Radia Plus. Absolwent politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W 2013 roku nagrodzony tytułem "Publicysta Ekonomiczny Roku" przyznawanym przez Stowarzyszenie Eksporterów Polskich. Uczestnik programu stażowego International Visitor Leadership Program, organizowanego przez Departament Stanu USA. Jako trener od 2016 roku współpracuje z Fundacją Szkoła Liderów. Ukończył kurs London School of Public Relations.
Od 2002 roku pracownik Organizacji Narodów Zjednoczonych. W latach 2002-2009 w United Nations Development Programme (UNDP) odpowiadał m.in. za współpracę międzynarodową i wielostronną oraz za rozwój programów w Europie i Azji. Pracował w kilkudziesięciu krajach wdrażając programy i projekty rozwojowe bazujące na transferze wiedzy z Polski. Były to w szczególności takie kraje jak Irak, Indie, Tajlandia, Rumunia. Pracował także w centrali UNDP w Nowym Jorku oraz centrali UNDP na Europę i kraje WNP w Bratysławie. Od 2009 do 2014 roku Dyrektor Biura Programu Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) w Polsce. Od 2004 do 2021 Przedstawiciel Krajowy i Prezes Rady UN Global Compact Network Poland – UN GCNP (ONZ-owskiej sieci koordynującej z ramienia United Nations Global Compact współpracę z biznesem, miastami, uczelniami wyższymi, administracją publiczną oraz organizacjami pozarządowymi; więcej: ungc.org.pl). Od 2021 Przedstawiciel Krajowy i Dyrektor Wykonawczy UN GCNP. Od 2011 roku Dyrektor Centrum Transferu Wiedzy – Know How Hub (think-tanku powołanego w ramach UNDP Poland, obecnie zarządzanego przez UN GCNP). Wykładowca na takich uczelniach jak: Central European University, Katolicki Uniwersytet Lwowski, Szkoła Główna Handlowa, Akademia Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, SWPS – Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Instytut Dyplomacji im. Ignacego Paderewskiego przy MSZ oraz Uniwersytet Warszawski.
Doktor fizyki, dziennikarz naukowy i popularyzator nauki. Autor kilku książek, założyciel i prezes fundacji Nauka To Lubię oraz prowadzący kanały popularno-naukowe i edukacyjne skupione wokół marki Nauka To Lubię (w tym kanał naukowy dla dzieci Nauka To Lubię Junior).
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Sportowiec - w trakcie kariery sportowej reprezentował barwy m.in. klubu KS Spójnia Warszawa - 2001: brązowy medal Mistrzostw Europy w klasie Laser 4. i 2002: 4 miejsce Pucharu Europy w klasie Laser Radial. Zaangażowany w wiele projektów mających na celu edukację społeczną, zrównoważony rozwój, CSR oraz ekologię m.in. One Day, TOGETAIR czy Dzielnica Wisła. Pomysłodawca Kongresu ESG Polska Moc Biznesu. Stojąc na czele fundacji pragnie zrealizować najważniejszy cel, jakim jest budowanie synergii i współpracy wszystkich sektorów kraju na rzecz aktywizacji społecznej, sportu, edukacji i zrównoważonego rozwoju.
Ekspertka w zakresie budowania marek, zarówno od strony strategii komunikacji jak i ciekawych kreacji. Obecnie, łącząc pasję do natury i marketingu, odpowiedzialna za strategię komunikacji marki Żubr w Kompanii Piwowarskiej, w przeszłości zarządzała markami takimi jak Milka czy Coca-Cola. W marketingu pasjonuje ją tworzenie angażujących i ciekawych kampanii.
Przez wiele lat pracowała w firmach FMCG prowadząc działy Insights i strategii. Obecnie pełni rolę Green Officera i odpowiada za budowanie strategii „zielonego ładu” firmy Żabka Polska. Współautorka raportów proekologicznych „Ziemianie projektują” (2020) i „Ziemianie regulują”(2020) oraz książek „Data Driven Decisions”(PWN,2018), „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta”(PWN, 2020). Interesuje się ekonomią behawioralną, mądrością tłumów oraz gamification.
Climate Officer Orange Polska, nie mylić z oficerem ds. klimatyzacji. Prawdopodobnie pierwszy w Polsce – a na pewno pierwszy w Grupie Orange na świecie. Wspiera projektowanie i wdrażanie przez zespoły Orange Polska działań redukujących wpływ firmy na klimat. Cel? Neutralność klimatyczna netto w 2040. #OrangeGoesGreen #RazemDlaPlanety #NetZero2040
Od kwietnia 2019 roku kierownik ds. PR marki Volkswagen w firmie Volkswagen Group Polska. Jest odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę Volkswagena z mediami oraz realizację strategii PR marki w obszarze polityki informacyjnej. Koordynowany przez niego projekt „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce” został nagrodzony dwoma złotymi statuetkami w XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze” (w kategoriach „Media Relations” oraz „Research&Insight”). Z Volkswagen Group Polska związany jest z od 2015 roku. Pracował dla ŠKODY jako specjalista ds. zarządzania produktem posprzedażnym, następnie w dziale marketingu jako specjalista ds. produktu oraz specjalista ds. komunikacji w zespole PR marki ŠKODA. Tam również odpowiadał za współpracę z mediami oraz politykę informacyjną. Wcześniej sprawował obowiązki specjalisty ds. marketingu w firmie Profile VOX oraz przepracował niemal cztery lata w klubie sportowym Warta Poznań jako rzecznik prasowy. Jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza (specjalizacja dziennikarska i PR), ukończył studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (kierunek „Innowacyjne zarządzanie marką”). Absolwent London School of Public Relations i Universita Bocconi (kurs Corporate Sustainability).