05.03.2021 Biuro Prasowe WP

Vibez z nagrodą Mobile Trends Awards

Mobilny serwis Vibez został zwycięzcą konkursu Mobile Trends Awards 2020 w kategorii najlepszy serwis mobilny.

Uroczysta gala Mobile Trends Awards odbyła się 4 marca 2021. Nagroda została przyznana przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych. Do końcowego sukcesu przyczyniły się również głosy internautów. 

  Vibez to projekt dla ludzi młodych, tworzony wyłącznie przez tak zwane pokolenie „Z”. Dedykowany jest mobile’owi, a projektowany w oparciu o wyniki badań realizowanych w grupie docelowej. Content serwisu swoją formą dostosowany jest do oczekiwań młodych - pokolenia “click-aktywizmu”, które z internetu korzysta zupełnie inaczej niż pozostali. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie i gratuluję wszystkim, którzy brali udział w projekcie oraz redakcji, dzięki której Vibez oferuje dziś unikatowy content– mówi Joanna Plona, VP Product Wirtualnej Polski Media. 

Vibez to innowacyjny serwis Wirtualnej Polski, zrealizowany zgodnie z ideą mobile first tzn. bez dedykowanej wersji desktop. Produkt, który swoją premierę miał we wrześniu 2020 roku, został stworzony dla Generacji Z – osób urodzonych w drugiej połowie lat 90. i na początku XXI wieku. Redakcja Vibez w całości składa się z przedstawicieli grupy docelowej. Serwis powstał na podstawie badań UX z użytkownikami, w tej chwili blisko 35% odbiorców to osoby w wieku 16-26. 

Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej. Nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystują mobilne technologie w swoich projektach. Od 10 lat w konkursie rywalizują ze sobą marki, które oceniane są za perfekcję, dostosowanie się do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność. 

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w styczniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,4 mln Polaków. 

W załączniku znajdą Państwo aktualną ofertę produktową.

zobacz również
04.03.2021 Biuro Reklamy WP

Największy wygrany 2020 roku? Digital. Oczywiście w szerokim pojęciu, bo każda z jego gałęzi wytypowała wielkich wygranych, jak i spektakularne porażki, ale czy można się dziwić?

23.02.2021 Biuro Prasowe WP

Wiosna w Telewizji WP przebudzi widzów z zimowego snu. Ramówkę wypełnią nowe, inspirujące produkcje własne oraz dobrze znane już widzom formaty.