Uroczysta gala Mobile Trends Awards odbyła się 4 marca 2021. Nagroda została przyznana przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych. Do końcowego sukcesu przyczyniły się również głosy internautów.
– Vibez to projekt dla ludzi młodych, tworzony wyłącznie przez tak zwane pokolenie „Z”. Dedykowany jest mobile’owi, a projektowany w oparciu o wyniki badań realizowanych w grupie docelowej. Content serwisu swoją formą dostosowany jest do oczekiwań młodych - pokolenia “click-aktywizmu”, które z internetu korzysta zupełnie inaczej niż pozostali. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie i gratuluję wszystkim, którzy brali udział w projekcie oraz redakcji, dzięki której Vibez oferuje dziś unikatowy content. – mówi Joanna Plona, VP Product Wirtualnej Polski Media.
Vibez to innowacyjny serwis Wirtualnej Polski, zrealizowany zgodnie z ideą mobile first tzn. bez dedykowanej wersji desktop. Produkt, który swoją premierę miał we wrześniu 2020 roku, został stworzony dla Generacji Z – osób urodzonych w drugiej połowie lat 90. i na początku XXI wieku. Redakcja Vibez w całości składa się z przedstawicieli grupy docelowej. Serwis powstał na podstawie badań UX z użytkownikami, w tej chwili blisko 35% odbiorców to osoby w wieku 16-26.
Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej. Nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystują mobilne technologie w swoich projektach. Od 10 lat w konkursie rywalizują ze sobą marki, które oceniane są za perfekcję, dostosowanie się do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność.
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w styczniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,4 mln Polaków.
W załączniku znajdą Państwo aktualną ofertę produktową.