#Zdążysz? Wirtualna Polska promuje szczepienia
Wirtualna Polska rusza z akcją #Zdążysz?, której celem jest promocja szczepień. W kampanii wzięły udział osoby, które przez pandemię COVID-19 straciły najbliższych.
Wirtualna Polska rusza z akcją #Zdążysz?, której celem jest promocja szczepień. W kampanii wzięły udział osoby, które przez pandemię COVID-19 straciły najbliższych.
Igrzyska Olimpijskie w Tokio za nami! To był czas pełen pozytywnych emocji i wrażeń, a także z ogromem sukcesów.
Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI) w trakcie Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, serwis WP SportoweFakty odwiedziło 8,52 mln realnych użytkowników, plasując go na pozycji lidera.
Wirtualna Polska kontynuuje ekologiczny projekt „WP Naturalnie”. Przygotowała kampanię wizerunkową zachęcającą do działań w obliczu zmian klimatycznych i przyszłości planety.
Przeprowadziliśmy badanie, aby sprawdzić jakie postawy prezentują konsumenci podczas zakupów w segmencie odzieżowym, kosmetycznym i małym AGD.
Prezentacja obszarowa FMCG zbiera najważniejsze dane dotyczące dynamicznego rozwoju tego segmentu w ostatnim roku.