WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”.
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”.
Redakcja money.pl po raz drugi wyróżni liderów polskiej gospodarki, ludzi i firmy, które stawiają na przedsiębiorczość, nowoczesność i innowacyjne technologie.
O roli insightów w budowaniu kampanii natywnej, dlaczego warto na chwilę zapomnieć o trendach oraz skąd wydawca czerpie unikalną wiedzę o swoich odbiorcach.
Paweł Kapusta, autor bestsellerów „Gad” i „Agonia” oraz redaktor naczelny serwisu WP SportoweFakty, prezentuje kolejną reporterską książkę.
Od czasu wybuchu pandemii, świat stanął na głowie. Nowa sytuacja zmieniła zachowania konsumentów, wpływając na plany marketerów i wydawców internetowych.
Jesienią w Telewizji WP zadebiutuje program „Remont w prezencie” i drugi sezon najlepszych skeczów kabaretowych „1, 2, 3… Kabaret!”.